You Made a Choice to Be Good
Cade återvänder till Mystic Falls och ger Stefan och Damon nya uppdrag – alla med otänkbara konsekvenser. Trots de växande spänningarna i deras vänskap gör Caroline och Matt sitt bästa för att skydda stans invånare från Cades aptit på deras själar.