The Dinner Party
Stefan berättar för Elena om den mörka tiden i hans förflutna och om den person vars inflytande helt oväntat förändrade allt. Damon vill träffa Elijah när han inte är på sin vakt och bjuder honom på middag tillsammans med Jenna, Alaric och Andie.