Pride Before a Fall
Avinoam försöker desperat övertyga sina befäl om att ett angrepp är nära förestående. Alush och Marco letar efter hjälp åt vapenbrodern tillika rättvisekämpen Melakhi. Meni får oroväckande nyheter om sin son.