A Fight for Justice
2019 grips LLDM-aposteln Naasón Joaquín Garcia. Trots att han endast döms till 16 år och 8 månaders fängelse är överlevarna fast beslutna att fortsätta sin kamp för rättvisa samtidigt som de brottas med sitt trauma.