Special-leverans
Efter att ha blivit oförskämt avbruten av Bim-Bom under sin dagliga morgonsång, tar en arg Unikitty rådet från sina vänner att skriva ner sina känslor i ett brev med avsikt att behålla brevet för sig själv.