Hejarklacken
Brock får med sig Mäster Bister på att hjälpa honom att uppnå sin dröm att bli Flygare i ett hejarklackslag. De slår sig samman med Unikitty och gänget och ställer upp i en kamp mot rivalerna Jättegamla Edith och hennes elaka gäng.