Soppåse av tyg och mobilhållare
Säsongsavslutning. Tävlingens egen Grand Old Lady, Hjördis, ställer upp med en ny sinnrik soppåse… av tyg. Elias från Göteborg presenterar sin mobilhållare, Nanostick. Testpatrullen består av stammisarna Åke, Kjell och systrarna Gunnel och Maritta.