Vindskydd till mobilheadset
Det står mellan bl a budskapstavlor, hållare för papperstallrikar och vindskydd till mobilheadset. Som vanligt är det Ullareds fd koncern-VD, tillika försäljningsgeni, Boris Lennerhov, som utser den slutgiltiga vinnaren.