Plats på Gekås hyllor
Det blir landskamp mellan Sverige och Danmark om vem som har den bästa matkassehållaren. En hel stab grabbar har tagit fram ett dammsugarmunstycke som fångar upp värdesaker och annat som man råkar dammsuga upp. Sören har tagit fram en smart T-shirt.