Bad parenting (6/7)
Fridas föräldrar kommer på oväntat besök och Lottas amerikanska piller är det enda som kan lindra Fridas huvudvärk. Fridas irritation rinner över när pappa Odd bjuder in en ovälkommen gäst till Benjis stundande födelsedagsfirande.