Sista singeln gör entré
Sista singeln gör entré i villan och får chansen att ta ut två av killarna på date. Drama uppstår någon mer än Victoria visar intresse för Oliver. Klara tar Nicole åt sidan för att reda ut hennes känslor för Marcus.