Ett val som förändrar allt
I kvällens sanningsceremoni får Hampus och Michaela svar på om de är på väg att falla för varandra - eller inte. En av killarna gör ett val som förändrar tillvaron för alla. Carro och Angelo får åka på en drömdejt i en röd Ferrari.