I Thought I Heard Buddy Bolden Say
Desirees mammas hus rivs. Annie T:s föräldrar kommer på besök och får höra om hennes skivkontrakt. Albert Lambreaux barn får veta att han har lymfom. När Sofia blir stannad av polisassistent Wilson, vänder sig Toni till polisintendent Marcus Grayson.