Feels Like Rain
Hidalgo gör en tjänst åt stadsfullmäktigeledamot Oliver Thomas. Antoine utser en bandledare. Janette får veta att Jacques är i knipa. Sofia får en aha-upplevelse. John Hiatt och Henry Butler uppträder.