Intl. Fresh Faces: Kentucky Derby
Det är rena derbyt på glittriga IFF Pageant i Lexington, Kentucky. 3-åriga Jozy, 6-åriga Alanna och 18 månader gamla Kendyl tävlar om förstapriset.