Burning Visions
Al Simmons, en CIA-medarbetare som brann till döds under mystiska förhållanden, vill desperat träffa sin fru Wanda igen, och sluter ett avtal med djävulen, Malebolgia, där han ger sin själ i utbyte mot att återvända till jorden.