Pajpolare
Cyborgs födelsedag är på gång, så Beast Boy tar ett jobb på deras favoritpajbutik, så han ska ha råd med en dyr gåva. Men när han måste jobba under Cyborgs kalas, hotar jobbet komma emellan de två pajpolarna.