Dundee
Logan reflekterar över sitt förflutna och sin framtid när han återvänder till sin hemstad Dundee i Skottland. Shiv smider ränker för att slå ut Rhea. Kendall blir betagen av en skådespelerska. Greg får ett ultimatum.