Tomten i cheerleadingdräkt
När Jens ramlar och slår i huvudet ser han syner. En vit häst i skogen? Tomten i cheerleadingdräkt? Åsa och Lucas vet inte vad de ska tro. Carro och Bobo träffar nya vänner men det går inte som planerat.