Familjen har aldrig riktigt hämtat sig
För fyra år sedan omkom äldste brodern Marcus i en motorcykelolycka. Familjen har aldrig riktigt hämtat sig. Mamma Therese har reumatism och hela familjen lever på Hasses lön. Huset är förfallet och inte anpassat för Thereses reumatism.