Leken som slutade i tragedi
Anna, Stefan och deras två barn levde sitt drömliv. Stefan och barnen gjorde allt ihop. Men en dag slutade deras lek i badhuset i tragedi. De tävlade om att hålla andan under vattnet. Stefan kom aldrig mer upp. Anna och barnen lever nu i en mardröm.