Södertäljeborna sluter upp
En rånarliga lär sig en läxa när Södertäljeborna sluter upp för att avbryta ett pågående rån. Patrick och George rycker ut på ett larm om misstänkt kvinnomisshandel. Väl där blir mannen våldsam. En felparkering leder till stort tumult.