Weight
Kaos härjar när Franklins planer går snett och han ber en gammal flamma om hjälp. Leon har det tufft utan Franklin. Cissy tar en mer aktiv roll i Franklins företag. Gustavos värld skakas om. Irene lyckas ta sig till Altons hem.