Meinertzhagen's Haversack
Med dåliga framtidsutsikter efter Pied Pipers nya affärsplan försöker Richard be Laurie om hjälp. Gilfoyle tar emot erbjudanden från rekryterare. Dineshs senaste köp ger honom oönskad uppmärksamhet.