Articles of Incorporation
Gavin Belson börjar hajpa ”Nucleus”, en rivaliserande komprimeringsplattform, och Richard får reda på att namnet ”Pied Piper” redan är registrerat, vilket tvingar honom att förhandla. Erlich söker bland drömmarna för att komma på ett nytt företagsnamn.