Winter is Coming
Tjejerna måste tampas med sitt nya rykte som golare. Bela startar en kvinnlig humortidning, Whitney påbörjar fotbollens försäsong och Kimberly försöker få in pengarna från sitt förlorade stipendium – med oväntad hjälp av Leighton.