I Think I'm a Sex Addict
Bela väntar nervöst på Catullans slutgiltiga beslut. Kimberly fastnar för tillfälligt sex med Nico. Whitney utforskar sin samhörighet med Canaan. Leighton tar nästa steg med Alicia.