Selena + Matty Matheson
Internetsensationen och krögaren Matty Matheson – en stor personlighet med en ännu större måltid inplanerad – lär Selena att göra revben på Miami-vis och sjulagerskakor, i en av de mest utsökta (och musikaliska) måltiderna hittills!