Selena + Fabio Viviani
Fabio Viviani – ambassadör för det italienska köket – gör Selena sällskap med en kolhydrathaltig festmåltid med hans pan pizza, focaccia och toast med tomatmarmelad. Perfekt för matchkväll hemma hos Selena!