Selena + Candice Kumai
Artisten, skådespelerskan, producenten och filantropen Selena Gomez tar sig fram på outforskad mark: Hon lagar utsökt mat medan hon sitter i hemkarantän, och får fjärrhjälp av olika mästerkockar.