Never Avenge Yourselves, But Leave It to the Wrath of God
Efter att ha överlevt ett skakande angrepp tar Jesse saker och ting i egna händer. Eli försöker gottgöra för sina synder medan Kelvin har svårt att kontrollera sin flock.