Läskiga berättelser från Parken VI
I den sjätte delen av "Regular Shows" halloweenspecial träffas killarna i huset på kupolen och berättar läskiga halloweenhistorier precis som förr i tiden, men i år har berättelserna en extra läskig science fiction-twist.