Kan vi fortsätta?
Jordbävningen har skakat om hela tävlingen och lagen tävlar i en kort sprintetapp till ett hotell i Thailand. Här måste de göra ett säkerhetsstopp och invänta nya besked om tävlingen överhuvudtaget kommer att kunna fortsätta.