nuoc chay da mon
Serien utspelar sig i Memphis med omnejd i början på 70-talet och är ett spännande actiondrama som handlar om Mac Conway, en soldat i marinkåren som återvänder hem efter sitt andra stridsuppdrag i Vietnam.