Echoes of Eternity
Från skaparen av Samurai Jack kommer berättelsen om en grottman i evolutionens gryning och en dinosaurie på utrotningens rand som binds samman av en tragedi. Deras osannolika allians blir deras enda chans att överleva i en våldsam, primitiv värld.