A is For Answers
I fjärde säsongsfinalen står Alison DiLaurentis fyra bästa vänner slutligen öga mot öga med henne och får veta vad som egentligen hände henne den där septemberkvällen, efter åratal av frågor och mysterier kring hennes försvinnande.