The Naked Truth
Rosewood Highs "Truth-Up Day" är inte bara en möjlighet för eleverna att få ventilera sina missnöjen och stoppa mobbning, utan också en chans för Aria, Emily, Hanna och Spencer att få svar på några brinnande frågor.