Chapter One: Spirit Week
1999 skakas ett kompisgäng av ett plötsligt dödsfall. 22 år senare sätts 16-åriga Imogen Adams liv i gungning av hennes mammas suspekta död – och ett pågående bråk med den forna bästisen Karen.