Har vi någon framtid?
SÄSONGSAVSLUTNING. Nuet är underbart, men ärligt talat: har vi någon framtid? Gabriel tar tjuren vid hornen och är ärlig mot Tess. I humorserien Parterapi ser vi Christine Meltzer i tolv olika roller i en terapisoffa där allt handlar relationer.