Two Worlds, One Portal
Efter Javis försvinnande står gänget utan ledare. Stugan har försvunnit och det finns inget sätt att rädda den från Avgrunden. Costa ger sig ut för att hitta de ansvariga för Marios död, och Mateo är nyckeln.