Paradise Lost 3: Purgatory
Arton år efter att tre åttaåriga pojkar mördades i Arkansas presenterar HBO den kompletta historien om personerna i ”West Memphis Three”, som satt fängslade för brotten i flera år trots att nya bevis som tydde på deras oskuld dök upp.