Common Cause
Tjejerna måste tampas med Cans hemliga hobby. En överraskande deal tycks vara lösningen. Hajra, Jazz, Rasaq och Fanta hanterar samtidigt obehagliga sanningar. Var och en pressas att stå upp för sig själv.