Makin’ Para
De fyra unga vännerna befinner sig vid olika vändpunkter i livet: Hajra har precis blivit utsläppt från ungdomsfängelse, Fanta ska ta sin gymnasieexamen, Rasaq vill ha mer självständighet och Jazz försöker få en rivstart på sin danskarriär.