The Awakening
Piotr försöker hitta kopplingen mellan sin bror Daniel och affärsmannen Adrian Bogusz. Piotr får inget stöd från sina chefer och startar därför en egen utredning, vilket innebär att han själv, hans familj och nära vänner utsätts för hot.