Jag är guds gåva till kvinnorna
Vi möter män som anser sig ha det där speciella som gör att kvinnor faller som käglor och inget hellre vill än att låta sig förföras av dem. Kent arbetar som manlig eskort, Daniel håller kurser i hur man förför en kvinna och Alex jobbar som strippa.