Europas största bröst
Martina Big är tillbaka, nu med Europas största bröst och med helt ny hudfärg. Ewelina har sedan tre år tillbaka försörjt sig och sin familj genom att sälja utmanande bilder och filmer av sig själv. Rodrigo är en av världens mest plastikopererade män.