A Gentleman Pirate
Stede försöker sälja in sig själv som gentlemannapirat, och hans mannar gör en resa i hopp om att kunna köpa löss den sista gisslan. Oluwande oroar sig för att Jim ska stöta på den ökände Spanish Jackie.