A Walk on the Wild Side
För att avslöja vad hans gamla bekante Tristan verkligen har för sig i New Orleans funderar Elijah på att gå på en gala som en grupp mystiska vampyrer (Strix) har anordnat, och Hayley bjuder med sig själv.