Don't Dream It's Over
Det är konfrontationsdags i Tree Hill: Lucas konfronterar Peyton angående hennes nedriga beteende mot Lindsay, och Brooke måste konfrontera Victoria om att hon la sig i mellan Peyton och skivbolaget.