The Father Knows Best
Sandy fortsätter jobba på Rebeccas mål och Kirsten undrar hur starka deras känslor för varandra är. Seth fortsätter sin nedåtgående spiral i efterdyningarna av Zachs och Summers alla hjärtans-natt ihop.